Rowenta RR7387 X-plorer Serie 50 RR7387 Robotstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RR7387 X-plorer Serie 50 RR7387 Robotstofzuiger op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Thomas DS 31-01-2022

Een aanrader voor mensen met een drukke agenda

De robot ziet leuk uit en in het mat zwart valt hij niet zo op als hij onder een kast of open trap is verborgen. Het is de eerste keer dat ik een robot stofzuiger heb. De robot heeft vooraan een rubber band en dat is toch goed om visueel te zien dat hij geen objecten kan beschadigen. Het stofzuigen gaat goed; Hoewel ik hier en daar nog een kruimel of stofje kan bespeuren. Leuk dat je hem kan programmeren. Zo stofzuigt hij 's nachts de leefruimte beneden zodat ik 's morgens in een proper huis wakker wordt.

Pluspunten

• Stofzuigt goed
  • De app is super handig
  • Mogelijk om toe te voegen aan Google Home
  • Slaat geen stukje over

Minpunten

• Ik had de stofzuiger stiller verwacht
  • Zelf stofzuigen gaat sneller

Irisolde 28-01-2022

Luider dan verwacht

De stofzuiger neemt heel goed stof op, maar vergeet wel een aantal plaatsen in huis. Desondanks vind ik het een heel handig hulpmiddel, zeker met een kat in huis. Hij is ook wel luider dan je zou verwachten

Bieke D. 28-01-2022

Kleine stille krachtpatser

Met twee harige pluizenmonsters in huis is extra hulp in 't huishouden altijd mooi meegenomen. Ik had reeds wat ervaring met Robotstofzuigers en was niet 100% zeker of ik het nog eens wou proberen. Maar de haarballen die westerngewijs door mijn living zweven hebben me overtuigd het nog een kans te geven. De installatie van het toestel verliep verrassend vlot. De app installeert zich moeiteloos en ook de verbinding met het toestel verloopt zonder enige problemen. In nog geen vijf minuten is de robot klaar voor actie. En bij de actie scoort deze poetsmachine eveneens. Merkbaar stiller dan zijn vriendjes is deze krachtpatser een aanwinst voor het huishouden. Mijn pluizenbeesten zijn er eerder nieuwsgierig naar dan bang van. Wat alleen maar mooi meegenomen is. Het is zelfs zo dat voor mijn beestjes de robot een speelkameraadje is. Het is al meermaals voorgevallen dat ze het machien zelf in gang wisten krijgen. Ik klaag niet, de haarballen in de living behoren immers tot het verleden. Nog een handigheidje in de app, je kan visueel het parcour van je nieuwe huisgenoot volgen. Zo zie je in een oogopslag of hij geen hoekjes heeft gemist. Ik raad het iedereen aan!

Julie 28-01-2022

TOP product

Terwijl ik deze review plaats is "Monica" aan het stofzuigen en dweilen.
Ik moet zeggen dat ik niet verwacht had dat dit zo een invloed zou hebben op ons huishouden maar dat is het dus echt wel. Het verlicht enorm.
Je kan de app instellen terwijl je van huis bent. De dweilfunctie is goed om eens even tussendoor rond te gaan maar ook dat is oké in een drukke werkweek. Ik ben fan!

Pluspunten

• zuigkracht
  • gebruiksgemak

Minpunten

• vrij luid

f**************@t********* 27-01-2022

Super

Super goed ding, zeer tevreden over, doet wat het moet doen, zeer makkelijke app en iedere ruimte word goed gestofzuigd

f*************@t********* 26-01-2022

hulp in huis

De robot is gemakkelijk te installeren en je kan deze instellen via een app op je smartphone. Bij ons noemt bij Jules. Jules doet iedere dag zijn toer in huis terwijl ik aan het werken ben. Ik moet wel zorgen dat er geen kabels liggen waar hij moet passeren want daar geraakt hij niet over. Als hij ergens geblokkeerd zit dan krijg ik een melding op mijn smartphone. De dweilfunctie gebruik ik 2 tot 3 keer per week erbij. Volgens mij is het waterreservoir wat klein om alles te doen. Ik ben tevreden over Jules. Hij doet wat van hem verwacht wordt en het is een hulp in huis die ik niet zou kunnen missen.

Pluspunten

• doet alle hoekjes en kantjes
  • dagelijks schema via app instellen

Minpunten

• geluid
  • waterreservoir

svenM 26-01-2022

Handige aanvulling als we zelf niet kunnen stofzuigen

De robot is een pak stiller dan mijn IRobot 7 serie, en lijkt ook 'slimmer'. Ik hoor hem in elk geval niet zo vaak tegen iets botsen als de Irobot.

Met 2 honden in huis ligt er het nodige haar en dat kuist hij mooi op. Hij is ook niet te hoog waardoor die makkelijk onder de zetels kan rijden. We gebruiken hem vooral als we een dagje geen tijd hebben om zelf te stofzuigen.

Het dweilen gebruiken we eigenlijk niet echt. Het is een vochtig doekje dat achter het toestel hangt, en het reservoir is aan de kleine kant. Op zich is het handig om het soms eens te doen en het neemt wel wat mee maar het is niet te vergelijken met zelf dweilen.

Het duurt soms even eer hij zijn oplaadstation teruggevonden heeft maar meestal lukt het hem wel.

Al met al tevreden van dit toestel, het doet zijn werk stil en goed genoeg voor de dagen dat we zelf niet willen stofzuigen.

Pluspunten

• De App is ok
  • Route is volgbaar
  • Maakt niet teveel lawaai

Minpunten

• Dweilreservoid klein
  • Opvangbakje had groter gemogen

Niki72 25-01-2022

Niet echt overtuigd

Ik heb gemengde gevoelens bij dit toestel. Wanneer het werkt terwijl ik ergens anders ben en alles proper is wanneer ik terugkom, dan is het makkelijk. Het maakt echter vreselijk veel lawaai dus laten aanstaan terwijl je in de buurt bent, is geen optie. Ook het schoonmaken van het toestel zelf vraagt wel wat tijd. Ik heb lang haar en dat is iets wat het borstel rolletje niet fijn vindt (en ik ook niet wanneer ik alle opgerolde haren van het borsteltje probeer los te krijgen.)
Als je wil dat het toestel zelf naar het laadstation kan terugkeren, dan is er veel ruimte voor en naast en het station nodig.
Anderzijds is de zuigkracht wel goed en hij kan ook goed overweg met hoeken en kanten. Ook super is het feit dat trappen herkend worden en het toestel er niet vanaf dondert.
Al bij al heeft het toestel mij niet kunnen overtuigen en vind ik het wat duur voor wat het is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Lawaai
  • Haren draaien rond borsteltje

Jelle 25-01-2022

zeer tevreden

We hebben 2 poezen en 1 hond (golden retriever) die veel haar verliezen. We hoeven nu niet meer elke dag 2 x te stofzuigen met onze traditionele stofzuiger. Odette, onze Rowenta robotstofzuiger, doet dit voor ons. Superblij :)

Pluspunten

• makkelijk in onderhoud
  • geraakt overal vlot bij

Minpunten

• opvangbakje iets te klein
  • dweilfunctie is verwaarloosbaar

AmandaB 25-01-2022

Redelijke robotstofzuiger

Ik heb de Rowenta Explorer serie 50 robotstofzuiger de afgelopen week uitgebreid getest en de stofzuiger werkt best prima als je de vloer volledig leeg maakt en ermee leert leven dat je hem handmatig regelmatig zal moeten aanzetten. Stofzuigfunctie: De stofzuiger werkt goed wat betreft zuigkracht, hij haalt telkens wel wat stof en vuil op waardoor je wel na elke cyclus het reservoir moet leeghalen dit is nl. niet erg groot maar wel makkelijk leeg te halen. Het geluid is wel echt prima, dit is een tamelijk stille robotstofzuiger en je kan hierbij nog prima tv kijken terwijl hij aanstaat. Het omgaan met obstakels is niet goed, hij duwt tegen alles aan en loopt hierdoor regelmatig vast, ik heb stoelen met een opgaand randje, nu moeten deze telkens omhoog geplaatst worden of de robot staat vast. Ook onder mijn zwevende toilet loopt hij vast. Echt slim kan je deze robot dus niet noemen. Je kan magneetbanden aankopen om no-go zones aan te duiden, jammer genoeg zijn deze zelfs bij Rowenta niet leverbaar. Contact opgenomen met de klantenservice dat ik deze nergens kon aankopen maar pas na een week antwoord dat ik het ID nummer van de stofzuiger met foto moest versturen (terwijl het model reeds vermeld was) dus een antwoord naast de kwestie. Uiteindelijk bij Amazon de magneten gevonden, 30€ voor 2 meter (ik heb een hoogpolig tapijt, 60€ en nog is mijn tapijt niet afgebakend) ook botst de stofzuiger gewoon tegen de magneetband aan waardoor hij deze doorheen de woonst duwt.. Het werkt wel maar met toch hier en daar heel wat ergernissen, hem dus 's nachts of overdag tijdens je werk een cyclus laten doen is geen optie. Ook heeft de robot een dweil functie maar in het reservoir mag alleen water, dus het maakt de vloer alleen een beetje vochtig en dus niet schoon. Ook het reservoir is zodanig klein dat hij na enkel de living alweer moet worden bijgevuld, de robot moet gepauzeerd worden waardoor hij zijn "cyclus" vergeet en weer opnieuw naar dezelfde plaatsen gaat. Heeft dus voor mij zijn waarde totaal gemist. De app: De eerste keer verbinden werkte prima, je kan een schema instellen voor je robot wanneer deze moet starten wat wel handig is en dan krijg je een kaart van de plaatsen in de woonst waar de robot geweest is. Echter telkens wanneer je de app verlaat verdwijnt de kaart van de plaatsen waar hij geweest is en kan je de robot niet meer zien werken in de app. Na een week kon ik de robot jammer genoeg niet meer verbinden met de app.

Pluspunten

• Tamelijk stil
  • Zuigkracht

Minpunten

• App en connectie werkt amper/niet
  • Geraakt snel vast
  • Vergeet plaatsen waar hij geweest is
  • Nogo zone enkel met dure magneetbanden m
  • Zonder app zeer lastig om te bedienen

kristinver 24-01-2022

zeer goede robotstofzuiger

Zeer degelijke robotstofzuiger! Ik heb deze stofzuiger ondertussen al enkele weken in gebruik, en ik ben zeer tevreden! Hij komt in elk hoekje en neemt elk vuiltje mee. Met twee katten in huis is deze zeker geen overbodige luxe. Met de handige app kan je een persoonlijk poetsschema instellen. De stofzuiger gaat na het stofzuigen terug naar zijn oplaadstation. De stofzuiger is zeer onderhoudsvriendelijk . Een echte aanrader!

Pluspunten

• zeer efficiënt
  • onderhoudsvriendelijk
  • handige app

a*********@g******** 23-01-2022

Poetsresultaat zeer goed, maar betere sturing nodig

Ik ben heel tevreden van het resultaat. De vloer is stof- en zandvrij en ook de haren van de hond worden opgezogen. Van de dweilfunctie ben ik ook tevreden, al moet je die wel af en toe bijvullen (reservoir te klein).
Alleen begrijp ik niet hoe hij zijn weg zoekt. Hij gaat verschillende keren over hetzelfde stuk, neemt niet de volle lengte maar draait over kleine stukjes en loopt zich regelmatig vast.
Je kan het toestel dus niet alleen laten werken terwijl jij bv. in een andere kamer bent. Ook al zet je alles omhoog, dan loopt hij nog vast rond de tafelpoot, de voet van de staanlamp, onder een kast (terwijl hij hogere kasten wel detecteert).
Je kan ook geen vast traject ingeven.
Mocht dit opgelost worden, dan is het zeker een aanrader, maar nu is hij absoluut niet handig in gebruik. In de tijd dat je alles omhoog geplaatst hebt en de meerdere interventies per beurt, heb je al lang zelf gestofzuigd op de klassieke manier.

Pluspunten

• poetsresultaat is zeer goed
  • dweilfunctie is een pluspunt

Minpunten

• rijdt zich regelmatig vast
  • geen logica in zijn traject.
  • heeft problemen met tafelpoten, bloembakken, ...
  • waterreservoir te klein

Ollie 18-01-2022

Doet wat het doet zonder poespas

Allereerst, mooie verpakking en een mooi toestel (het oog wil ook wat).
Het linken aan de Wi-Fi en de App verloopt niet zo vlot als je zou willen; maar hier wat tips; Wi-Fi netwerk op 2.4Ghz zetten en 5Ghz tijdelijk uitezetten. Leg je smartphone OP het toestel en maak dan de verbinding met de app, werkt prima!

Onze ervaringen tot nu toe: * Werkt goed samen met Alexa. * De zijborstels zijn goed lang en komen in alle hoekjes en kantjes. * Meer dan krachtig genoeg en heeft een goeie autonomie! Maar is niet de stilste van de klas, zelfs niet in de eco modus.
- We zijn minder te spreken over de dweilfunctie; welke eigenlijk niet meer is dan het meeslepen van een nat doekje (zonder reinigingsproduct) en soms zien we strepen op onze tegels. - Het toestel "botst" tegen de poot van een stoel of een kast, ondanks de infraroodsensoren. Enige optie is om alle stoelen op de tafel te zetten alsook alle snoeren van de grond te halen.

Kortom, goed basis toestel dat zijn werk zonder veel nonsens doet.

Pluspunten

• Zeer grondig
  • Goeie autonomie

Minpunten

• Dweilen
  • Geluidsniveau

ID87 14-01-2022

slimme robotstofzuiger

Deze robotstofzuiger kuist hier op een uur tijd de hele beneden. Het is handig dat hij tijdens het kuisen een soort plannetje opmaakt van de woning om te weten waar hij al geweest is en waar niet. Hij kan ook onder de zetel. Met de poten van het tafeltje van de kinderen heeft hij het soms lastig, maar hij geraakt altijd weer vanzelf vrij 🙂 De robotstofzuiger maakt meer lawaai dan verwacht als het stil is in huis, maar dat is minder dan een klassieke stofzuiger uiteraard. Hij neemt alles goed op, maar sommige naalden van de kerstboom durven al eens wegspringen. Maar ik ben tevreden dat onze nieuwe huisgenoot onze witte vloer ook wit kan houden 😉

Bbelrot 11-01-2022

Super dweil functie

Eenvoudige installatie: even de batterijen laten opladen, de app downloaden en hij kan starten.
Deze robot doet wat je ervan mag verwachten: de volledige ruimte stofzuigen. We zijn voornamelijk tevreden over de dweil functie. Daarmee zie je echt het verschil. Hele vuile vlekken krijgt hij niet weg, maar dat is normaal.
We gebruiken de robotstofzuiger voor een snelle kuisbeurt of voor je er zelf ook nog eens wilt over gaan met een dweil. Het bespaart ons best wat werk uit en dus zeker een blijver.
Je mag juist niet vergeten de dweil af te halen nadat hij klaar is.

Pluspunten

• Dweilt super
  • eenvoudig

Minpunten

• dweil afhalen

stephanievc123 11-01-2022

Goede robot na opruimen

Eerst en vooral wil ik beginnen met te zeggen dat ik redelijk sceptisch stond tegenover deze dweilende robotstofzuiger. Wij hebben namelijk een living in L vorm met vele meubels, waardoor ik wat schrik had dat het niet goed zou lukken.
Wat is vermoedde, kwam ook uit. Bij de eerste probeersessie zat Robbie (onze stofzuiger) enkele keren vast, en het resultaat was ook niet denderend door de stoelen die in de weg stonden.
Na enkele keren proberen hebben we de perfecte werking gevonden, en nu doet Robbie zeker en vast wat hij moet doen. Na een tijdje wordt de dweil wat droger, en dan duurt het wel even vooraleer hij terug water doorkrijgt, maar als hij een goed kwartiertje rondgereden heeft is de woonkamer weer spik en span.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat er wel wat voorbereidend werk aan te pas komt. Alles van de grond halen, stoelen verzetten, en in ons geval de mat afschermen als we met nat willen dweilen. Maar dit stoort ons niet.
In ons geval gebruiken we de robot wel enkel als we erbij zijn en niet via de automatische programma's, aangezien de hond (kleine maltezer) soms op Robbie reageert.
Hij is wel vrij luid.
Kortom, als je even alles opzij wil zetten, een perfecte hulp in huis.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooi dweilresultaat

Minpunten

• luid
  • water snel op
  • eerst alles opruimen

kim04 11-01-2022

Goede aanvullende stofzuiger

Eerste indruk van de stofzuiger is positief, xplo 50 neemt meeste kattenharen mee en kan perfect onder onze zetel. Minpunt(jes), magneetstrip is niet aanwezig in het pakket dus op bovenverdiep nabij de trap durf ik niet testen, korrels van de kattenbak neemt hij niet altijd mee door dat ze wegspringen uit de borstels, dit is mogelijk beter in de eco modus. De borstels blijven draaien als het toestel zijn basis station opzoekt, dit is van licht plastic materiaal dus is bij ons al verschoven dmv de draaiende borstels en de robot komt dus niet in het basisstation terecht dan. Verbinding met de app lukt niet altijd en dat is frustrerend.

Pluspunten

• kan onder de zetel stofzuigen
  • ideaal voor kattenharen

Minpunten

• verbinding met de app
  • dweilfunctie

Jerreke 11-01-2022

een aanrader en simpel in gebruik

Het is eenhandig toestelletje dat vooral helpt om het doordeweekse opruimen wat te assisteren. Het toestel werkt makkelijk en de app is super simpel om te gebruiken. De setup is simpel ( wel rekening houden dat de ideale setup voor het basisstation 1,5 meter vrij van objecten links en recht en 2 meter voor het basistation is ) en nadat die is opgeladen kan je direct beginnen met gebruik.

Qua geluid is die niet luidruchtiger dan een moderne stofzuiger. Hij kan ook dweilen maar hier moet rekening gehouden worden dat het een klein reservoir is en dit enkel zonder enige vorm van detergenten kan worden gebruikt. Het is dus op dat vlak geen vervanging voor eenn grondige poetsbeurt.

Er zijn wel wat voorwaarden om het dingetje vlot door je huis te laten rijden wat bij een wat groter gezin mogelijks wat extra werk vraagt zoals geen speelgoed op de grond of losse kabels. Ook stoelen met een klein profiel moeten weggezet worden zodat hij er niet op komt vast te zitten.

Verder is het een handig dingetje om in huis te hebben en met een spotclean functie ook handig om eens te gebruiken bij een ongelukje.

Pluspunten

• simpele setup
  • overzichtelijke app

Minpunten

• wat meer voorbereiding in een vol huis
  • klein waterreservoir

e************@o********** 10-01-2022

Verrassend goede huishoudhulp

Heeft niet veel voorbereiding nodig. Je kan gewoon op de knop duwen en hij is vertrokken. Je kan hem makkelijk van verdiep verplaatsen. Moet wel helemaal opgeladen zijn alvorens hij grote stukken kan doen. Des te beter je zelf alles aan de kant zet, des te beter kan Rowenta zijn werk doen! App is eenvoudig te bedienen, je kan de robot van op afstand laten starten of stoppen... Onthoudt wel geen huis plannetjes. Je kan dubbel drukken op de knop wel de ruimte doen waar hij op dat moment is, maar je kan hem bijvoorbeeld niet de opdracht geven enkel de keuken te doen.
Algemeen gezien prima aanwinst. Vervangt geen poetsbeurt maar helpt wel om de periode tussen twee poetsbeurten te overbruggen. En met 3 kindjes en een hond in huis heeft deze Rowenta meer dan werk genoeg, maar werkt prima!

Pluspunten

• Efficient
  • Doeltreffend
  • Simpel
  • handig
  • onmisbaar

Minpunten

• Goede voorbereiding noodzakelijk

e**********@h********** 08-01-2022

Een super aankoop

Enkele jaren geleden eens een robotstofzuiger gekocht maar die bleef hangen onder de kasten. Mijn man hield zijn hart vast toen ik deze wou bestellen. Maar nu is hij de grootste fan en de trouwste gebruiker.

De app is zeer gemakkelijk te gebruiken en relatief veel opties en op afstand de robot kunnen starten is een luxe. De robot werkt relatief stil. Ik had schrik dat hij mijn bloempotten op staanders ging om ver botsen maar die vrees was onterecht. Door zijn zijborstels neemt hij heel veel mee. Hij geraakt perfect onder de kasten door zijn minimale hoogte. De dweilfunctie heb ik nog niet zoveel gebruikt omdat ik het wat bizar vindt dat een klein doekje gans mijn woning moet poetsen ook het waterreservoir is niet zo groot. Ik heb 2 honden en moet anders dagelijks stofzuigen, dit is nu pas om de 3 dagen. Een echte luxe! De opvangbak voor stof is relatief groot en zeer gemakkelijk te reinigen. Ik zou hem niet meer kunnen missen, de beste aankoop sinds jaren.

Pluspunten

• relatief stil
  • groot opvangreservoir, gemakkelijk te reinigen
  • eenvoudig te bedienen
  • stofzuigt zeer goed zelfs in de hoeken
  • design en hoogte

Minpunten

• dweilfunctie

v*****************@h********** 08-01-2022

Super blij

Wij zijn super tevreden, het toestel zuigt goed, ook van de dweilfunctie heel tevreden. We hebben ook een huisdier maar ook stukjes eten en kattebakvulling neemt hij zonder problemen mee!

l********@g******** 07-01-2022

Heel fijn hulpje in huis

Ik was al langer geïnteresseerd in een robotstofzuiger. Met 2 katten en een hond in huis, is stofzuigen een dagelijks klusje, en hoewel het ook weer niet zo erg is, had ik er na een lange werkdag vaak écht geen zin meer in. Gevolg: een huis vol stofballen na enkele dagen...
Op dat vlak ben ik echt supertevreden met deze stofzuiger. Dagelijks een rondje laten doen en ons huis is écht behoorlijk stof/haarvrij!
De dweilfunctie gebruik ik ook, niet voor het "zware" werk maar ook als onderhoud. Blij met dit toestel!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • app werkt goed (eens gekoppeld)
  • resultaat is echt prima
  • leegmaken stofreservoir is heel makkelijk
  • compact toestel, kan overal onder

Jany0603 04-01-2022

Handig voor elke dag

Ondertussen gebruiken we deze robotstofzuiger al een dikke week, meestal gebruiken we hem om de dag. Tot nu toe zijn we best onder de indruk, een van onze katten heeft een zeer pluizige vacht en de meeste stofzuigers lopen hierdoor vast mid stofzuigerbeurt ondanks dat we elke dag stofzuigen. Maar deze gaat gewoon door, loopt niet vast en geraakt in elk hoekje van ons huisje. Deze geraakt zelfs over de matten en verhogingen zonder problemen. Ook merken we een groot verschil als er bezoek komt , dan zetten we hem snel nog even op voor dat het bezoek er is, en het bezoek met een katten allergie hebben dan veel minder last, omdat deze die lastige pluizen zonder problemen kan opvangen. Tot nu toe en echte aanrader, zeker als je een goede uitbereiding/hulp wilt hebben in je schoonmaak routine. ook de App was zeer gemakkelijk te installeren en is een zeer leuk dingetje om op te volgen waar hij allemaal geweest is!

Pluspunten

• Goede batterijduur
  • Vangt alle stof op
  • Goed voor bij huisdieren

Minpunten

• Maakt toch wat lawaai

Hannah 04-01-2022

Nieuw kuismaakvriendje

Top robotstofzuiger met handige app. Via de app krijg je toegang tot interessante data over het reinigen en kan je de robotstofzuiger aansturen vanop afstand. Je vindt er ook instructies over het onderhoud (super handig want geen gezoek meer in handleidingen!). De dweilfunctie is voor mij geen meerwaarde (klein reservoir en je mag er geen product in doen) maar de stofzuigerfunctie werkt zoals je verwacht! Leuk design en heel beperkt qua geluid (mijn vorige robot was veel luider). Ik ben zeer tevreden over deze robot en heb er een nieuw kuismaakvriendje bij!

Pluspunten

• Reinigt goed
  • Niet te luid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Mooi design

Minpunten

• Dweilfunctie niet echt een meerwaarde

k********@h********** 03-01-2022

Top robotstofzuiger

Mijn eerste indruk van de Rowenta X-Plorer is zeer positief. Hij ziet er mooi en kwalitatief uit en de installatie is erg gemakkelijk. Na het huis ‘robot-proof’ te maken, ging hij aan de slag. Wat een handig toestel! Hij zuigt zonder moeite elk stofje of vuiltje op, zelfs op de mat! Ook erg fijn dat hij onder de zetel past. Verder is de app echt een meerwaarde. Hier kan je verschillende functies zoals het type reiniging en de zuigkracht instellen. Daarnaast kan je live meevolgen hoe lang de stofzuiger al bezig is en de afgewerkte oppervlakte.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • App